Wednesday, April 9, 2014
მეშვიდე დღე
პროექტის გეგმაში დიფირცებული სწავლების მეთოდების გამოყენება - ბლუმის ტაქსონომიისა თუ გარდნერის მატრიცის მიხედვით.
პროექტის დაგეგმვისას მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა პროექტის წარმატების გარანტიაა ფაქტიურად
Google Driveის საშუალეებით თანამშრომელთა დოკუმენტის შექმნა გაზიარება.
ძალზედ საინტერესოა ჩემი აზრით კოლაბორაციული დოკუმენტის გამოყენება, არამარტო პროექტის დაგეგმვის, არამედ მოსწავლეთათვის მუშაობის პროცესში თავიანთი იდეების გაზიარებისა თუ ერთობლივი მუშაობის წარმოებისათვის. რაც ყველაფერთან ერთად საინტერეესოს გახდის მთელ პროცესს.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment